Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!

geoefend hoe hij een

Tee-Wichteln 2011, Winterwichteln 2010, Adventskalender 2010

geoefend hoe hij een

Beitragvon lasky1994 » 25.12.2017 07:28

Andere kickers stuurden ook ondersteuning.

"Hé, man, laatste schop terzijde, ik weet niet eens hoe je de eerste twee hebt gemaakt in die omstandigheden," zei Eddy Pineiro, de kicker van Florida, in een sms die Moehring aan het lachen maakte.

Een officier van de Kansas Highway Patrouille stuurde een tweet naar Moehring: "Dit velddoel stelt niet vast wie je bent." Met alle respect, Moehring zou het daar niet mee eens zijn.

Dat gemiste velddoel kan helpen Nike Air Presto Damen defini?ren wie hij wordt. Moehring weet dat nu.

"Het is belangrijk voor mij om dit te doorstaan," zei hij. "Als ik de trap maakte, zou de glorie vervaagd zijn. Maar hiermee kan ik een voorbeeld zijn van goede sportiviteit, en dat is blijvend. "

Moehring, een economische majoor van Bentonville, Ark, zei dat hij veel had nagedacht over wat hij van zijn falen kon leren. Nike Benassi Damen Zijn herkauwers vielen samen met eindexamens, die pas een paar dagen nadat de marine het leger speelde begonnen. Zijn termijn omvatte de klassen Probability With Naval Applications, Labor Economics en Electrical Engineering.

Moehring volgde ook een vereiste cursus leiderschap, wat goed van pas kwam na de gemiste kick. In de klas had hij geoefend hoe hij een positief gevolg kon geven aan slecht nieuws en motiveerde mensen die het moeilijk hadden. Zijn professor, een Adidas Eqt Support Womens voormalige Navy SEAL, sprak na de les vaak met hem, gaf advies over veerkracht en vertelde hoe de SEAL's zouden slagen op missies die niet volgens plan verliepen.

"Het draait allemaal om hoe je reageert", zou de professor zeggen. "Mensen zullen dat zien en ze zullen zeggen:" Is dit een man die het waard is om te volgen? "

Moehring weet dat mensen zullen zien hoe hij Adidas Etq Support Adv Hombre reageert op de potentieel verpletterende teleurstelling van zijn gemiste schop, en als toekomstige marineofficier - hij hoopt ooit op een vliegtuig te vliegen - voelt hij zich genoodzaakt een voorbeeld te zijn. Daarom koos hij in de eerste plaats voor Navy.

Tijdens zijn rekruteringsreis naar Annapolis waren de coaches niet enthousiast over hun campus aan het water of hun eersteklas sportfaciliteiten. Ze hadden het over karakter - de belangrijkste eigenschap van een Nike Free 5.0 Homme marinierspeler.
lasky1994

Zurück zu Tee-Wichteln, Winterwichteln, Adventskalender