Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!

genoemd op de school voor

Tee-Wichteln 2011, Winterwichteln 2010, Adventskalender 2010

genoemd op de school voor

Beitragvon lasky1994 » 27.12.2017 09:23

Mijn favoriete evenement zou zijn Adidas Nmd Hombre AzulesTough Mudder voor zover het een geweldige mix van obstakels Nike Air Max 95 Mens heeft en verschilt van alles wat je normaal gesproken kunt ervaren.Adidas Zx Flux Heren Zwart In Canberra zou mijn favoriete parcours het Honeysuckle Tracking Station zijn naar Mt Tennent (net voorbij Tharwa) of Kambah Pool naar Pine Island (Tuggeranong). In Noosa is het moeilijk om Nationaal Park te verslaan, want het heeft een goede mix van alles of ga naar Pomona om Mt Cooroora te runnen als je zin hebt in een beenramp! Waar moet ik beginnen; 15kg verloren, mijn artritische enkel voelt beter aan (minder zwelling en pijn), trail running verwijdert stress en angst, meer energie, een voorbeeld voor mijn kinderen (ik word nu de sportschoolvader genoemd op de school voor kinderen!).

Welke schoenen draag je voor hardlopen?

Ik ren met 4-5 schoenen op een gegeven moment (voordelen van de industrie) dus het hangt Nike Free 5.0 Herre af van mijn run. Voor korte runs (5-10 km) vind ik de nieuwe Nike Air Huarache Herr Mizuno Wave Sayonara leuk. Voor langere vlakke runs (10-20 km) Nike Air Max 2017 Homme vind ik de Mizuno Wave Enigma, Nike Zoom Vomero of Saucony Triumph leuk, maar voor fatsoenlijke trailruns (bergruggen en bergtoppen rondom Canberra) vind ik de Saucony Xodus leuk.

?Brett Payne somt trail op ..

Tot slot, trailrunning is voor mij een game-wisselaar geweest. Ik heb nieuwe gebieden van Canberra en Noosa (een tweede thuis nu) en omgeving (zelfs na hier meer dan 20 jaar wonen) gezien, nieuwe mensen ontmoet en me gezonder gevoeld dan ik in mijn tienerjaren. Als je wilt beginnen met lopen of hardlopen, bezoek dan mijn personeel bij Woden of Noosa en zij zullen je begeleiden bij het kiezen van de juiste schoenen voor jou. Ga naar buiten en ruik de rozen, er is zoveel te zien. Ik wens je veel succes bij het vernietigen van je doelen!
lasky1994

Zurück zu Tee-Wichteln, Winterwichteln, Adventskalender