Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!

werkelijk adembenemende kreken

Tee-Wichteln 2011, Winterwichteln 2010, Adventskalender 2010

werkelijk adembenemende kreken

Beitragvon lasky1994 » 03.01.2018 08:51

Het is best moeilijk om deze te verbreken - het is een Nike Air Presto Femme knaller van een run! Absoluut niet voor angsthazen, slecht voorbereid of Asics Gel Lyte 3 Femme Rose nieuwkomers. De cursus is veranderd ten opzichte van vorig jaar en begint nu op Four Mile Beach in plaats van op de JCU-campus. Vanaf het strand gaan hardlopers naar het steile hobbelspoor dat in totaal uitkomt. 6.5km van de run. Na dit uitdagende gedeelte volgt de route mooie, golvende trails door Black Mountain over de Mowbray en Kuranda National Parks. 25 km naar Black Mountain, hardlopers moeten opnieuw bevoorraden worden op het punt waar ze zich omdraaien en van hieruit zien we werkelijk adembenemende kreken, paden en ru?nes. Terug naar het hobbelspoor en via een ander re-stock station eindigen de lopers terug op Four Mile Beach voor een heldenfinish.
Training: de organisatoren van Adidas Stan Smith Herren het GBR Marathon Festival adviseren dat dit een uitdagend evenement is Nike Air Huarache Damen dat uitsluitend door ervaren hardlopers wordt ondernomen. Alle registranten moeten in minder dan 5 uur 42,4 km kunnen lopen en binnen 8 uur 62 km. Uitgebreide training van 12 weken of meer is verplicht voor dit evenement en de voorbereiding is essentieel.
Zondag 17 augustus deed ik iets wat ik in jaren niet had gedaan. Een halve marathon! Serieus, het is waarschijnlijk 7-8 jaar geleden dat ik er een heb gedaan. Dat is raar, want ik geniet er echt van. Het is het soort afstand waarop je hard kunt gaan, maar niet te hard, en eventuele pacing-fouten die je in een vroeg stadium maakt, komen later niet terug om je te (te) te bijten. Het enige probleem in het verleden was dat ik elke keer dat ik er een kreeg gewond raakte.

Elke keer als ik de helft deed, zou uggs outlet ik tenminste geen maand of twee kunnen rennen. Zodra ik bijna 3 maanden niet Adidas Zx 500 Donna kon rennen! Ik zou dingen als shin-splints, ITB-syndroom, piriformis-syndroom en zelfs rugpijn krijgen. Ik leek op de lange afstanden goed te zitten, zoals volle marathons of 10k's, maar er was iets met de helften die me vroeger hadden. Misschien was het de intensiteit waarmee ik ze sloeg.

Ik heb jaren geleden deze reeks verwondingen verdragen. Vanaf ongeveer 2002, toen ik mijn loopbaan serieuzer begon te nemen tot ongeveer 2009, toen ik bijna klaar was om op te geven. En dat deed ik voor een redelijke tijd. Er zijn immers maar zoveel verwondingen die je kunt verdragen en je begint jezelf dingen te vertellen als: "Misschien is mijn lichaam gewoon niet ontworpen om te rennen", wat gewoon gek is.
lasky1994

Zurück zu Tee-Wichteln, Winterwichteln, Adventskalender