Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!

hvordan ved vi det fungerede

Tee-Wichteln 2011, Winterwichteln 2010, Adventskalender 2010

hvordan ved vi det fungerede

Beitragvon lasky1994 » 24.01.2018 03:49

I sidste ende t?nker vi p?, at vi forst?r tr?thed, men virkeligheden er, at vi har mange teorier om tr?thed, men ikke enighed om forst?else. Det er fantastisk, hvis vi t?nker p? det. Vi har al denne forskning, og alligevel har vi stadig det, jeg vil beskrive som en rudiment?r forst?else for, hvorfor folk tr?tter og bremser i l?bet af et l?b.

The Taper?

Endelig syntes forskerne at have kun minoritetsjusteret tr?ningen. Et hovedpunkt var brugen af ??en aftagende formel af Dr. Phil Adidas Superstar Mujer Skiba, en mand, hvis arbejde jeg beundrer. For Adidas Superstar Womens Gold Kipchoge foreslog han, at hans tr?ner justerer Nike Air Max 2016 Femme aftagningen med 2 dage. Vi fejrer hans pr?stationer som en indikator p?, at det fungerede!

Selvom jeg er interesseret i og applauderer modellering eller aftagende, hvordan ved vi det fungerede? Fik det med Desisa, hvem ville have set ud som om han kunne have v?ret overtrained eller havde brug for en st?rre koniske? Fungerede det ikke for Tadese?

Eller p? anden m?de, hvordan ved vi, at det hjalp Kipchoge? Her er en mand, der har en tr?ner, der har ekspertgjort kylling show p? race dag hver eneste maraton han har k?rt!

Kig p? hans track record, 2:05:30 i sin debut for en sejr, 2:04 vinder i Chicago, Berlin og London, en 2:03 sejr i London, olympisk mester og igen og igen. Hans langsomste marathon, der er g?et tabt, var debut i Berlin i 2:04:05!

Hvis Adidas Zx Flux Damen Rosa det ikke overskrider, ved jeg ikke, hvad Adidas Ultra Boost Dam der er. Tr?nere dr?mmer om at have deres atleter Adidas Superstar Damen Gold opleve s?dan hver eneste maraton. I betragtning af maratonens karakter er det n?sten utroligt, at han ikke har haft en d?rlig dag.

S? hj?lper den 2-dages justering med sin peak? N?, jeg ville g?re det p? siden af ??historien og sige, at hvad Kipchoge og hans tr?ner g?r, viser de sig p? race dagen uden en formel!
lasky1994

Zurück zu Tee-Wichteln, Winterwichteln, Adventskalender